Незважаючи на оприлюднені директором Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту космічні суми недорахованих в бюджеті Києва коштів, столична влада не поспішає виправдовуватися. А навпаки – планує звернутися до Володимира Зеленського та Кабміну за черговою "порцією" мільярдів. Об'єктом, на який чиновники Київради вже підготували відповідне звернення, стало довгоочікуване метро на Троєщину. Подробиці дізнавалися Знай.ua.

Депутати Київради - транспортна комісія
Депутати Київради - транспортна комісія

Проект не готовий, а ціна – майже дорівнює бюджету Києва

Надважливе для киян питання "Про звернення Київради до Президента України та Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів на будівництво лінії метро на житловий масив Троєщина у м. Києві" спочатку було схвалено на засіданні Постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами, що відбулося 9 жовтня.

Ще на крок ближче до мети столичні депутати наблизилися днями - дану пропозицію було схвалено і на засіданні постійної комісії Київради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків.

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати
Показати ще

"Вже більше 40 років мова йде про те, що необхідно на один з найбільших житлових масивів Києва протягти лінію метро. Всі виборчі компанії супроводжують завжди звернення жителів Троєщини про те, що треба швидше її запроектувати та побудувати. Проте, як саме пролягатимуть станції метро – це все ще розмови, оскільки в остаточному вигляді, окрім ТЕО, проекту не існує", – зазначає депутат Київради Тетяна Меліхова.

Окрім факту про так і непідготовлений проект, вражає і оцінювана вартість робіт. Згідно із документом, на це знадобиться 40 – 50 млрд грн.

"Оскільки фінансування будівництва лінії метрополітену на Троєщину дорівнюється практично річному бюджету міста Києва, то зрозуміло, що столиця самотужки не може подолати виділення таких грошей. Тому я думаю, було б слушно, аби Київрада звернулася до Президента України, до Кабінету Міністрів України, щоб вони запланували виділення таких коштів для будівництва", – відзначає Тетяна Меліхова.

Відповідний проект рішення підписав вже секретар Київради Володимир Прокопів, який і досі перебуває на посаді, незважаючи на написану заяву про звільнення – документ був затверджений ще 12 вересня.

"Слова Кличка вже в печінках сидять!"

З'єднати Поділ з лівобережними районами, як відомо, має славнозвісний Подільсько-Воскресенський міст, будівництво якого розпочалося ще з 90-х років. Та й досі видимих результатів так і не відбулося. Одним із "досягнень", якими на даному етапі може похизуватися нинішня столична влада, – це розібрані тимчасові опори.

І, відверто кажучи, розмова про такий довгоочікуваний Подільський мостовий перехід вже більше дратує киян, аніж викликає надію.

Подільсько-Воскресенський міст - фото Факти
Подільсько-Воскресенський міст - фото Факти

"Славнозвісні слова Кличка "міст втомився" вже в печінках сидять! Це кияни вже втомилися із року в рік чути обіцянки про завершення робіт. Скільки було обговорень щодо дач на Русанівських садах – то це заважало, то щось інше. Вже, здавалося б, беріть і робіть! Проведіть справжній тендер та оберіть більш дешевих та оперативних за строками виконавців – і Президент піде назустріч. А так викинеш мільярди, а чи потраплять вони на взагалі на міст?", – обурюється мешканець Дніпровського району Павло Миродюк.

А от конкретну суму, яку столична влада мріяла б отримати від Президента та Кабміну, в проекті рішення не зазначено.

Наступним і вирішальним кроком має стати розгляд даного проекту рішення на пленарному засіданні Київради.

Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.