Уряд України дійшов згоди з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) про виділення 900 млн. євро на реконструкцію траси М05 Київ-Одеса довжиною 314 км, а також на будівництво об'їзної ділянки навколо Львова завдовжки 23 км. «Залучили суму, приблизно рівну частині Дорожнього Фонду в цьому році, яка йде на траси Укравтодору», - ділиться новиною радник прем'єр-міністра Юрій Голик у себе в Фейсбуці.

Обидві європейські фінансові установи виділять по 450 млн. євро. Реконструкція траси Київ-Одеса пройде у Черкаській, Кіровоградській, Миколаївській та Одеській областях. В результаті, за словами прем'єр-міністра Олексія Гончарука, «вже через три роки траса Київ-Одеса стане першим автобаном європейського рівня по всій довжині».

Важливою складовою досягнутої з європейцями домовленості є якісне використання виділених коштів.

«Звичайно ж, буде зроблено все, щоб ці гроші перетворилися в кілометри якісних ідеальних доріг», - впевнений радник прем'єра Юрій Голик.

Популярні новини зараз
Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову
Показати ще

Частина виділених ЄБРР і ЄІБ грошей піде на антикорупційні заходи в Укравтодорі та на підвищення навичок корпоративного управління, що, в підсумку, повинно підвищити як ефективність використання виділених коштів, так і якість самих доріг.

«І, звичайно, це не всі приємні сюрпризи, над втіленням яких вже працює маса розумних і грамотних людей», - обіцяє Юрій Голик.

Это важно. И это круто. Привлекли сумму, примерно равную части Дорожного Фонда в этом году, которая идет на трассы...

Geplaatst door Юрий Голик op Vrijdag 22 november 2019

Нагадаємо, раніше Юрій Голик повідомляв про зміну підходу до дорожнього будівництва в Україні. Замість часткових довгострокових ремонтів радник прем'єра обіцяє вже наступного року застосовувати практику будівництва доріг цілком і, за можливостю, протягом року.