«Укрзалізниця» переходить на формування тарифів відповідно до попиту та пропозиції на ринку перевезень. Про це заявив президент «Центру аграрної логістики та інфраструктури» Владислав Белах, коментуючи ініціативу УЗ знизити ставки на оренду вантажних вагонів, зокрема зерновозів.

«Вона (УЗ - ред.) знижує вартість, оскільки є ринкова вартість приватного парку. В останні місяці об’єми перевезень невеликі, тобто ми розуміємо, що є дефіцит вантажу. І залізниця змінює ставку. Це не останнє пониження або подорожчання. Тобто, вони повністю переходять на ринкові умови вартості», - вважає Белах.

За його словами, раніше УЗ не реагувало на зміни на ринку перевезень, тримаючи тарифи на встановленому рівні, зараз же переходить на ринкові умови їх формування.

«Раніше приватний парк дивився на вартість залізниці. Якщо був дефіцит, а був дефіцит зерновозів два роки тому, то ціна йшла стрімко вверх, тому що залізниця була неспроможна обслуговуват всі напрямки. А зараз залізниця надає ринкову вартість в залежності від існуючої ситуації, є вантаж чи немає вантажу», - пояснив Белах.

Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомили, що «Укрзалізниця» найближчим часом планує знизити ставки за використання власних піввагонів, зерновозів та критих вагонів.
Зокрема, перевізник збирається знизити плату за використання: піввагона з 800 до 700 грн/добу без ПДВ; зерновоза з 900 до 650 грн/добу без ПДВ; критого вагона та інших переобладнаних вагонів умовних типів 917, 960 з 1 172 до 800 грн/добу без ПДВ.