Також ця ініціатива спричинить зупинку проекту «Велике будівництво», ініційовану президентом Володимиром Зеленським.

Про це говорили сьогодні на прес-конференції представники усіх промислових галузей України - металургійних підприємств, гірничо-збагачувальних комбінатів України, виробників феросплавів, хімічних підприємств України, аграрного сектору України, виробників цементу, роботодавців автомобільної, морської, авіаційної і залізничної галузей, власників приватного залізничного рухомого складу і операторів вантажних залізничних перевезень.

Промисловці порахували: обмеження на експлуатацію вантажних вагонів призведе до списання близько 68 тисяч вагонів. Це створить штучний дефіцит на ринку вантажних вагонів, в результаті якого промисловість нестиме численні збитки, а економіка України недоотримає близко $2 млрд на рік валютної виручки.

Найбільше постраждає «Укрзалізниця», якій до 2028 року доведеться списати усі зерновози та половину парку піввагонів. Це призведе до втрат надходжень від перевезень – у той час, як у цьому році УЗ вже має збитки у розмірі 9 мільярдів гривень.

Крім того, ця ініціатива йде врозріз з європейськими директивами, наголосили учасники прес-конференції: у ЄС єдина вимога до вагонів – технічний стан вагону, вік значення не має.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень У кого в Україні збільшаться пенсії з 1 квітня За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня
Показати ще

Як відомо, Міністерство інфраструктури ініціює обмеження строку експлуатації вантажних вагонів. Вік, після якого пропонується списувати вагони, для деяких видів вагонів пропонується встановити на рівні 33 років, з подальшим щорічним зменшенням.