Витрати українських політиків на рекламу в соціальній мережі Facebook з початку цього року і до кінця жовтня, коли в Україні відбулися місцеві вибори, досягли 6,6 мільйонів доларів.

Читайте Знай в Google News!

"$6 600 000 – витрати українських політиків у 2020 році на рекламу у Facebook. Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича", - йдеться в повідомленні руху "Чесно" на сторінці в Facebook в середу, 18 листопада.

Відзначається, що рекламу за останній період поширювали понад 4500 сторінок у Facebook та Instagram. Так, сторінка "Політична партія "За Майбутнє" очолює топ за видатками – з серпня по жовтень витрачено майже 170 тисяч доларів.

Крім того, пропрезидентська партія "Слуга народу" займає перше місце за сукупними витратами різних сторінок цієї політичної сили або кандидатів від неї – 880 тисяч доларів.

Популярні новини зараз

Дружина Юрія Ткача застала зірку "Квартал 95" в ліжку в іншою красунею: "Юра, це що?"

Трирічну принцесу розбив інсульт, молода мама благає про допомогу: "Донечка - моє серце"

На Львівщині чоловік ліг під ніж і безслідно зник

Священик втратив дружину і маленького сина у страшній ДТП, Україна в сльозах: "Були дружними, кохали"

Показати ще

"Деякі кандидати робили ставку на рекламу за допомого сторінок із нейтральними назвами. Наприклад, дописи за Пальчевського були на сторінках із назвами "Украина Онлайн", "Полит Пост", "Полит Пресс", "Київ News", News Online, "Політика.ua" тощо. Частина цих сторінок наразі видалена", - вказується в публікації руху.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, народний депутат від "Слуги народу" просто в Раді видалив брифінг МОЗ заради фільму для дорослих.

Як повідомляв портал Знай.uа, у "Слузі народу" гордо розповіли про політ неіснуючого літака: підняли "Мрію" номер два.

Також портал Знай.uа писав, що нардепи накинулися на прем'єра Шмигаля за введений карантин.