Рішення Держрегуляторслужби, яка заблокувала списання залізничних вагонів через вік, дозволить бізнесу заробляти в кризу, а не нести збитки через дефіцит рухомого складу. Про це заявив народний депутат України, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв.

«У вагонах вищої математики немає насправді - це залізо, яке ходить досить багато років, і може ще експлуатуватися. Списання вагонів через вік - це дурість чистої води", - сказав Бондарєв.

На його думку, для» Укрзалізниці " першочерговою є проблема високої зношеності залізничних колій, і саме в їх ремонт зараз необхідно інвестувати, а не в оновлення вагонного парку. Він також підкреслив: списання старих вагонів спровокувало б їх дефіцит на ринку перевезень, і бізнес поніс би через це значні збитки.

"Компанії без вагонів заробляти не будуть», - зазначив Бондарєв.

Нагадаємо, Державна регуляторна служба (ДРС) не погодила проект наказу, яким Мінінфраструктури збиралося скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Будуть під постійним обстрілом: астролог вказав, на які міста чекає пекельний тиждень Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити
Показати ще

Раніше народний депутат України, член Комітету з питань транспорту та інфраструктури Олександр Скічко заявив, що ініціатива Мінінфраструктури обмежити термін використання залізничних вагонів призведе до списання 89 тисяч вагонів, що викличе дефіцит рухомого складу і як наслідок - колапс у промисловості та агросекторі.

У той же час генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак вважає, що рішення про скорочення термінів експлуатації залізничних вагонів вдарило б насамперед по «Укрзалізниці», яка змушена була б списати більшість піввагонів і всі зерновози.